Thursday, December 16, 2010

Macam mana nak hilangkan jeles?

Hallo n salam =)


Akue, dia dan kamu (gambar hiasan)

I have a little problema la, korang nak tau x aku ni jenis yg cepat jeles tau. Tak tau la napa ek? I really hate dis felling. So annoying n buat akue geram..arghhh...!

Semua benda la nak jeles! Orang pandai nak jeles! ma dear ter'pandang' pompuan yg cun sikit dari akue (cun ke akue?...perasan!. xpa sekali sekala perasan..hihi) pun nak jeles..aiaiaiaiai pelik-pelik ko ni min. Terlebih hormon apa la ko ni..hmmm. Pokoknya n bukitnya, semua benda akue nak jeles!!! benci lah!!!

Akue betul betul betul (suara upin ipin) nak hilangkan perasaan ni..I hope some day i can terminate n throw away dis felling..Amin n insyaAllah =)

P/s: x baik jeles-jeles tau..mimin berubah la segera!


2 comments:

  1. alemak .
    cm ner eh
    thee
    alah kak
    jeles tu perkara biasa
    wat brutal sudehhh
    hehe

    ReplyDelete
  2. ok ok saya try jadik brutal..huhu =( x salah kan mencuba. harap2 berkesan la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...