Saturday, April 30, 2011

Sye budak nakal!

Huhu sye tahu sye budak nakal (budak ke lagi? =P)..

*******************

Umur da nak masuk 24, tp perangai aku ni msh x brubah. Dari dulu smpai skrg malas..haihh. Orang kalo nak dekat exam, kurangkan la febuking 2 kn..ini x, makin rancak lak fesbuking. ape nak jadi ni mimin? geget baru tau huh!

Tapi aku mmg budak nakal! (nak gune budak gak..npk cute cikit kn..hihi) selalu je degil n x dengar ckp, wat ikut suke hati je. da la x hantar report trip ke jengka hari 2..huhu. xtau bile nak buat, xde mood..haihh.. tp fesbuking n blogging leh pulak! pelik aku ngn diri aku ni..isk3

Huh tadi da lepas 2 paper..Account n HRM (InsyaAllah..Amin..)..pas ni ade 3 paper lagi..dah la 3 hari berturut2..haih naik gile aku camne! so in conclusion, aku nak study mlm ni juga (tipu)..

Mimin boleh! malaysia boleh! Majulah sukan tuk negara <= x berkaitan punn !

Eh lupe, aku nak share cikit gmbar kat jengka hari 2..

~Enjoy da picture k~


Sri Gading, Jengka..Pahang

Ngn budak2 part 2 yg baik2 blake~~
p/s: yg penting kite enjoy!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...