Saturday, April 30, 2011

Mcm 2 rupanya~~

******************
**********
Dulu selalu sedih coz kwn2 da grade..n nanges coz x grad same ngn dorang. Kalo bukan pasal cuti hari 2, msti aku da konvo same ngn dorang..huhu. Slalu gak pk, ape hikmah d sebalik smue ni?..nape hikmah x muncul2?(haha)..pk punya pk, tunggu punya tunggu, x juga muncul2..smpai aku pun lupa nk igt ape hikmah 2? n bile nk muncul?

Now im realized, sbnrnya hikmah 2 da lama muncul tp aku je yg x sedar coz igt benda2 duniawi je (ayat wady)..haihh..

Nak tau ape hikmah 2??

Himahnya..jeng3..aku jumpa kwn2 baru n jadi rapat ngn dorang. Mereka adalah
Atin, pela n sue..hee. Sayang korang! lap u lap u!

Aku gak kenal ngn 2 org budak bolok yg kelakar, mereka adalah:
"L" n "W" (bukan name sbnr hahahaha)

Ape2 pn aku syg kwn2 aku n thnx coz jd my friend!
~Jasamu d kenang~

**********************
~Atin, pela n sue~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...