Thursday, November 25, 2010

Hai cik sedih??

mcm aku..
Hmm ntah la napa aku sedih sangat hari ni? tp mmg sedih sangat lah  Org tanya sikit, aku rasa nak marah pulak tp dia xbuat silap pon. Adakah d sebabkan aku sedang mengalami masalah yg selalu d hadapi wanita tiap bulan? or adakah d sebabkan aku penat n bosan dok duduk d rmh ni ja? or mayb aku tengah bengang coz teringat dgn sorang yg bole la d katakn kwn coz 1 sem da kenal kn. Budak 2 buat aku geram sangat coz dia makin hari makin laser!! napa ek? makin habis sem makin laser pulak. Cakap main lepas je. Awat telinga aku ni telinga kuali ke??? xtau nak sakit hati? hmmmm malas la, banyak lg kwn lain =P or mayb aku geram coz tadi aku mesej dgn my mama then dia marah2 pulak (adalah la sbbnya...xbole nak cerita dekat sini)..huh!! conclusionnya, hari ni aku unhappy sesangat! Hope tomorrow will b ok. Suh suh p ko jauh2 wahai perasaan marah!!



Notes: Kalo rasa marah time berdiri maka duduk la, kalo rasa marah time duduk pulak maka berbaring la...Sabda RasulAllah s.a.w (kalo ada apa2 kesalahan tolong perbaiki ye). Saya budak baru belajar, kalo salah tolong tunjukkan bukan gelakkan. Wink**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...